Emma Fogman

24 januari 2019
Det var inte igår man var inne här på bloggen sist. För att vara exakt så var det 29 december 2016 som jag senast skrev ett inlägg här. Man kan väl säga att det hänt lite sen senast. 
  • Jag och Rasmus blev tillsammans maj 2017
  • Vi flyttade ihop, bodde då i Rasmus andrahandslägenhet i Munksjöstaden
  • Förra året fick vi försthandskontrakt på en hyresrätt på Torpa
  • Jag skrotade min Volvo S40 och köpte mig en Clio
  • Blivit fastanställd på Nybergs bil
  • Vi har tagit över hans mammas katt. Vi döpte även om henne från Leffe till Lessie.. haha
  • Jag har blivit brunhårig igen 
Det är väl ett litet urval av saker som hänt det senaste. Egentligen har jag bara haft kvar bloggen som ett minne, för att kunna se tillbaka på olika tidpunkter i livet. Men av någon anledning blev jag sugen på att skriva ett inlägg.
 
I mars har jag haft bloggen i 10 år! Börjar känna mig gammal haha.
 
 

Börjar äntligen få ordning i hemmet
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress