Emma Fogman

24 Januari
Var på UMO och fixade nya p-piller igår till ett lite billigare alternativ, hoppas dom kommer fungera bra bara. Jag har bara 1 rad kvar på min karta så det var kris, var verkligen tvungen att gå dit! Annars var jag bara hemma igår under dagen.
 
Åkte upp till A6 en snabbis och köpte lite alkohol och smink på make up store med Sophie senare på kvällen. Nu har jag äntligen en foundation och ett puder som passar min hudton. Blev rekommenderad att köpa ett löspuder, har aldrig använt det innan så får se vad jag tycker om det. Var skönt att komma ut lite och inte bara sitta instängd hemma. Jag har faktiskt legat hemma i en hel vecka nu helt sjukt haha. Men idag är det tänkt att vi ska fira Elin som fyller 21 år. 
 
Matt foundation: cream | Loose powder: milk
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress