Emma Fogman

11 Februari
Äntligen har dom börja riva i badrummet, vill ha ett ordentligt och fint badrum! Duschar ju nere i källaren nu eftersom vi inte har någon i badrummet. Saknar verkligen att stå i en vanlig dusch :( Ja ni ser ju på bilderna hur det ser ut just nu haha
 
 
 
fredrikkarlsson.blogg.se

Tja! (igen)
Asså jag har länge funderat på att göra om min bloggs utseende, och kan inte sluta titta på din blogg..
Den är verkligen hur snygg som helst!

Jag undrar nu följande..
Finns det en chans att man får ta din "design" eller hur man ska säga?
Jag kommer dock ändra färger och bakgrunden så det inte blir exakt samma som dig :P men skulle mer en gärna vilja ha dina koder och allt för gillar verkligen hur din blogg ser ut..
Jag förstår om du inte vill ge ut dina koder. Men fråga saker du ju aldrig! ( Skulle du vara intresserad av det så ser du ju min mail, maila gärna koderna eller så kan vi prata mera där istället för här!)
// Mvh fredrik

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress