Emma Fogman

Beställt handdukar
Hej alla noll läsare som jag har kvar!
Har inte varit särskilt aktiv på bloggen de senaste månaderna, tycker väl egentligen inte att det är så kul att blogga längre men vägrar att ta bort min blogg. Det finns så himla mycket minnen & bilder på min blogg som jag vägrar släppa. Tycker det är så kul att kolla tillbaka ibland :) 

Sitter på jobbet för tillfället. Jobbar som mötesbokare på Trecom just nu. Jag har hoppat runt en del den senaste tiden mellan olika jobb på grund av kortare anställningar så hoppas man blir kvar här ett tag nu haha. 

Beställde två stycken Odd Molly handdukar innan, så fina! Min kollega Julia tipsade mig om att Ellos hade jättefin inredning vilket jag totalt har missat. Superfina saker!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress