Emma Fogman

Lugn helg
Har varit en lugn helg, men har varit ganska skönt faktiskt :) När jag var sjuk hade jag världens ångest av att ligga hemma och ville bara vara ute hela tiden. Men i lördags så spenderade jag faktiskt hela min dag hemma haha. I fredags var jag på piren en kort sväng med Sophie och Sara men åkte hem tidigt. 
 
Igår var jag hemma hos mormor med hundarna. Tycker synd om henne då hon har fått problem med sina ben, så hon får sitta hemma stort sett hela tiden. Hon säger att det känns som att vara fånge i sitt egna hem :( Så försöker hälsa på henne lite oftare nu!
 
När jag kom hem lagade jag tacos, alltid lika gott :)
 
 
 
 
 
 
Agnetha

Hälsa så mycket till mormor inga-maj från oss. Och förstås din mamma. Kram Agnetha

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress