Emma Fogman

3 Mars
Åh får nästan lite dåligt samvete för jag bloggar så hemskt dåligt, ska försöka bättra mig ♥ Har haft riktigt härliga och fina dagar på den senaste tiden. Jag har varit så glad mestadels av tiden, och det är en så sjukt bra känsla när man är glad utan att ens ha någon speciell anledning till det. Idag har det inte hänt något speciellt. Jobb stod på schemat som vanligt, efter det så gick jag ut på en promenad med hundarna. Under promenaden kom jag att tänka på min lilla mormor, så det blev att jag och hundarna traskade hem till henne. Mormor blev lika glad som vanligt över att få träffa de små. 
 
Eftersom sötisarna blev så trötta efter långpromenaden och allt gos hemma hos mormor fick de åka buss idag. Försökte göra det så smidigt som möjligt så fick bära dom i en kasse haha
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress