Emma Fogman

31 Mars
Ligger i sängen och är jättetrött :( Var uppe redan vid klockan sju imorse, så har varit iväg med mamma och pappa och handlat massa saker, köpte bl.a ett fint glasbord på Erikshjälpen för 100kr! Jag menar 100kr är ju verkligen ingenting :) Det enda vi ska göra är att måla om det. Har legat och läst igenom alla gamla kommentarer från tidens början. Var verkligen jättekul att läsa igenom! Söta läsare man har. Nu ska jag kolla på älskade Jersey Shore! Puss
en trött emma..
Emma

Ja, fruktansvärt. Pontus mjälte gick att rädda så han behövde inte operera bort sin mjälte, men fick operera frakturerna i ryggen. Och jag mitt lårben med en 42 cm lång märgspik som sitter kvar i benet. Skruvarna opererade jag bort i Juni, så dessa är sköna att vara av med iaf.



Jag tycker det är jobbigt ibland fortfarande. Första året var jättejobbigt, framförallt vintertid. Med dåligt väder, dålig sikt etc. Gillade dessutom inte att åka med människor som kör vårdslöst. Inte nu heller för den delen. Jag känner mig trygg när jag åker med de som jag vet kör försiktigt. Men känner mig tryggast när jag själv kör. Men tycker fortfarande vissa situationer är jobbiga i trafiken.



Kram!!

alexandra

hejsan sötis, har en frågestund på min blogg just nu

så undrar om du kanske vill ställa en fråga eller två som du kanske vill veta om mig :)



direktlänk till inlägget här : http://alexandraapalme.devote.se/blogs/18435625/fraagestund-.htm#



hoppas du har en bra dag :)

puss♥



(förlåt om du inte gillar sådanna komentarer)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress