Emma Fogman

Fyndat lite!
Gaah, förlåt för dålig uppdatering men har faktiskt inte haft orken att blogga nu när jag har praktiserat! Idag var det sista dagen på praktiken, lite synd att man inte träffar dom något mer, dom är så himla goa! Men ska gå dit och äta någon gång och hälsa på dom :)

Tänkte lägga upp lite bilder på vad jag köpt de senaste, tycker faktiskt jag har fyndat, speciellt med kavajerna! Har även köpt en riktigt somrig sjal som är neonrosa typ , jättehärlig färg på sommaren tycker jag! Kameran dog så hann inte ta kort, men den kommer nog med på bild någon gång.
Emma

Hej! Tack för din kommentar. Det har varit dåligt med uppdateringar på hemsidan på senaste, har haft mycket med utbildningen så det har helt enkelt hamnat i andra hand. Hemsidan är iaf uppdaterad sedan en vecka tillbaka med My's kommande kull under "planer". Disas kull är min egna första kull med mitt kennelnamn och hemsida har jag på G. :)



Kram Emma

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress