Emma Fogman

Look Of Today
Pratade med Johanna i telefon innan, stackaren är magsjuk! Men hon sa att hon var på bättringsväg så det är ju bra :) Saknar den tjejen mycket faktiskt. Men vi skulle försöka klämma in någon dag i veckan där vi kan träffas så vi får väl se. Jag har fortfarande inte fixat med garderoberna som jag sa att jag skulle göra.. illa. Här händer det inte mycket. Är istället för upptagen med mig själv. Egoist? Javisst.
Sanne

Jättefin blogg!

Spana gärna in min blogg :) Min blogg är sockersöt men med en twist av rock chic. Kanske nått för dig?

Sanne

Sv: Tack :) Ja många som säger att dom gillar den ^^ hehe

ABSOLUTEELIN

gud vad fin du är! vart kommer skjortan ifrån? :)

sofie

hej, fin blogg!

kolla in min blogg, har skrivit ett inlägg om att man ska våga vara sig själv, kan lova att du känner igen dig.. kika gärna in och hoppas attt du vågar göra vad du vill efter att ha läst detta. http://www.nattstad.se/sofiecesarino ha en fortsatt trevligt dag. hoppas jag inte störde!! kram.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress