Emma Fogman

Follow your heart but take your brain with you.
Hallå på er sötnosar! Vill bara meddela er om att jag inte har något internet hemma - IGEN. Anledningen till detta är för att vi ska byta internet för det andra var så segt. Använder mig just nu av ett sånt där trådlöst USB internet och kan inte sitta hur mycket som helst vid det. Därför kommer jag kanske inte uppdatera bloggen så ofta.

Hatar att jag blir pigg så ofta på kvällarna just när man behöver sova, kommer vara jättetrött imorgon :( Känns som jag har sömnproblem vissa perioder haha.. Bjuder på några gamla hederliga fjortisbilder på mig haha, GODNATT!


lollo

EMMAA!! kan inte du hjälpa mig att göra om min blogg helt så den ser näästan ut som din? jag dör för din blogg verkligen! hihi :D

lollo

Nu kanske den där frågan kom bara sådär men jag gillar verkligen hur det ser ut och har följt din blogg väldigt länge :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress