Emma Fogman

ICA Reklam
Hihi snodde den från Saras blogg <3 hahaha love it!
Louise

sv: tack så mycket ! Jag köpte dom på dinsko i vintras, då var det tre remmar med nitar på dem. Men jag tog bort två :)

Feliiciijjaa

Hej hej :). Nu startar jag veckans blogg på min blogg då :P. Anmäl dig gärna, du har en väldigt fin och trevlig blogg :). Om du inte är intresserad av det så slipper du, haha jag tvingar dig inte ;)



MVH Feliiciijjaa

Sarisparis

haha den är sååå go :D

» t.

sv: den smakar faktisk nästan som vanlig cola fast lite mer "mild" och söt :P helt okay faktisk, inget äckligt haha.



på photoscape!! Gå in i "AniGif" där uppe där var olika flikar är, sen bara dra in bilder och ändra storlek och övergångar ^^,

alma

tack sötnos :)!

saraa

halluu, uppdatera din fjant! <3

Anonym

sv: hahha ah ja vet, men lutar mig typ på datorn xD tänker inte på att "ojdå, ja tar kort" typ. puss. UPPDATERA !!!

emelie

Hejsan! Jag heter Emelie och jobbar som hårförlängnings frisör i Jönköping.



Jag erbjuder isättning av hårförlängning med kreatin slingor (nail hair & stick hair) och även metoden fläta och sy fast trens.



Jag ska snart hyra in mig på en frisör salong men en så länge så kör jag privat. Jag erbjuder kanon priser och ett riktigt bra jobb. jag har 2 års erfarehet utav mitt arbete och har hållt på med hårförlängning och färgning i flera år.



PRISER:



sy/fläta fast hårförlängning: fr. 399 kr

kreatin slingor: fr. 599 kr



(Vill du också köpa håret utav mig, så ger jag dig info om priserna för själva håret. Men tar du med dig eget hår blir det bara priset ovanför).



Hos frisörer betalar du 2500-5000 kr för hår + isättning hos mig under 1500 kr. Billigt och ett kanon bra jobb.



Är du intresserad och vill ha mer info eller boka tid?

[email protected] eller 076-320-93-30



mvh/emelie

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress