Emma Fogman

Honey honey
Köpte två nya jackor i fredags, en pälsjacka och en vinterjacka så blir nog att jag slänger upp nån bild på det snart. Var hos mina kusiner i lördags och firade kusinen. Passade på att köra lite fyrhjuling, råkade bara köra full fart rakt in i en bänk så den flög en meter men annars var det lugnt haha :D Förra gången jag åkte fyrhjuling körde jag rakt in i en buske med gasen i botten också haha. Sam säger att han aldrig kommer åka med mig om jag får körkort :( Jag kommer bli en jätte duktig förare det är jag säker på (y)

Planer inför imorgon

- Gymmet
- A6
- Powerwalk

Börjat bli duktig när det gäller träningen nu, känns riktigt bra faktiskt :) Nu gäller det bara att fortsätta så här också. Nä nu ska jag mysa med sötnosen, pösss


får bli en söt bild på älsklingen ♥
emelie

ja gör det :) hade fnt! kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress