Emma Fogman

Just gonna stand there and hear me cry
Mår mycket mycket bättre idag :) Men matlusten är fortfarande inte riktigt på topp! Har ingenting att göra så tänkte jag kunde slänga in en bild på mitt senaste köp hihi.

Vet inte om jag ska gå till skolan imon eller inte. Har inte sovit ordentligt dom här dagarna jag varit sjuk så skulle behöva sova ut, vet jag inte riktigt om jag orkar och är "redo" än. Sen har vi prov imon i svenskan, jag har ju inte haft någon ork att plugga. Idag är engelska provet så det missar jag ju också, blää. Hatar att ligga efter, aja sånt man får ta när man varit sjuk

pusss ♥
frida

http://fridaochnatalies.blogg.se/2010/october/trakig-blogg.html#comment kommentera där om vad vi ska blogga om. även fast du kanske inte läser våran blogg vore det kul om du ändå kunde tipsa oss! =)

linni

Nice ring : D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress