Emma Fogman

22 Mars

jag och lisa va snygga på curlingen i fredags!

Gjorde omprovet i matte idag, det känns verkligen som om jag kommer få IG igen!? Jag hoppas verkligen inte det, tänk så får jag inte godkänt i matte när jag går ut :O Jo det måste ja fan ha, ska plugga så mkt att jag blir nya einstein. Vi har sjukt mycket med skolan nu! Döda mig någon?

Usch nu är jag så där nedstämd igen, varför? När ska de komma bättre tider? När ska skolan ta slut? När ska våren komma? Jag är så trött på att hoppas på bättre tider kan dom inte bara komma istället!? Om man ändå skulle kunna spola tillbaka tiden, jag saknar gamla tider. Folk klagar ofta på att kärringar och gubbar gnäller om att det var bättre förr men det kommer fan vi också göra. En dag kan jag känna mig som världens lyckligaste människa på hela jorden och andra dagen som världens deppigaste ungjävel. Ibland är allt helt perfekt..och ibland är det inte ett skit som passar en. Men men.. ngen dör oskuld livet knullar oss alla :) pusshej

Sara

du och jag kommer dö som oskulder för vi är coola ♥

lizette nordström :D

sötnos vi MÅSTE SES SNART! seriöst saknar dej mycket! :( har mobil nu ju :D 0722024096 :D <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress