Emma Fogman

Hemma från Danmark!
Är hemma från Köpenhamn nu,
Inte världens roligaste resa.. hade ju hellre stannat hemma,
men om jag aldrig hade åkt hade jag ju inte fått med mig denna snygga väskan hem :D
Köpte den på ALDO för 399kr, dom hade sjukt snygga skor där inne :)
Önska den affären fanns här i Jönköping.. tror inte ens den finns i sverige?
Köpenhamn är as fint, kan man inte typ flytta deras hus in till jkpg?
Fast språket kan dom hålla för sig själva :s så jävla fult, hata danska



Orkar inte skriva om alla dagar i Danmark så berättar bara lite kort i punktform (a)
Lördagen var ju lätt roligast i alla fall, tivolit :D
Skrev så jag blev as hes, hahah

Torsdag
Vi åkte klockan 11.00 från Österängen, men det var planerat att vi skulle åka klockan 10.00
men Prästen var ju försenad för att han hade glömt bort tiden och börjat prata med sin granne?
Alltså ni fattar inte hur han är, han pratar hela jävla tiden! Sjukt jobbig..

Aja, nästan hela dagen gick ju åt till att åka till Danmark, vi var framme vid eftermiddagen nån gång tror jag,
vi spelade typ fotboll och hade en tipspromenad sen, klart jag adam och julia fick alla rätt på den dåva (H)
Efter det åkte vi ner till havet och grilla äckelkorv och lekte lekar..
Såklart börja det regna som fan, och jag frös som ett as.
Sen åkte vi tillbaka till äckel vandrarhemmet :(

Fredag
- Pizzeria
- Museum om andra världskriget
- Kolla in köpenhamn
- Kubb ( danskar har aldrig sett det innan, fick as många åskådare typ haha )
- Tillbaka till vandrarhemmet

Lördag
- Stan
- Tivoli
- Tillbaka till vandrarhemmet

Söndag
- Städa rummen
- Gudstjänst
- Åka hem

Här kommer lite bilder från Danmark :)









jojjohanna

fina bilder på dig och jullan :D!

miss youaaaaaaa

emmaaa

hih tack bästiiiis <3

Tojjy Bui

danmark e skiiit kul :| hahaha skitbra shoppingställen fan, ^^ fudnerar kåa dti snar igen.. hahahaha, var ni inne i " tivoli " ? :D

emmaaa

ja as fina affärer (:

hihi, fast vädret var skit.

jaaa det var vi ;D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress