Emma Fogman

Måndag 22/6
TIPS!
Sam gav mig ett bra tips för några dagar sen,
om det skulle va så att du kanske inte har nån peeling kvar hemma så kan du bara använda tvättmedel!
Sånt där vanligt pulver eller vad man ska kalla det, och det luktar ju gott med :D
Haha eller så kan man ju bara göra egen peeling, som jag brukar göra ibland :)

Egen peeling
Ingredienserna:
1 1/2 dl strösocker
2 tsk olivolja
2 tsk mjöl



Åh måste ju bara påpeka att det varit as härligt väder idag asso :)
Hoppas bara att det håller sig resten av sommaren, för är jävligt trött på regn nu!
Efter jobbet åkte jag hem och fixa mig lite, sen åkte jag in till stan och träffade sara,
köpte linne,tshirt, trosor ,hårborttagningskräm :)


Gina tricot 149kr


Gina tricot 50kr ( rea 50% )

ursäkta den fula kvaliten på bilderna,
men har inte laddat batteriet på kameran än :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress