Emma Fogman

GÄSTBLOGGNING..
Som ni ser på rubriken.. De behövs ju verkligen en uppdatering i denna blogg nu, den hinner ju bli dammig innan Emma uppdaterar så därför tog jag saken i egna händer och gör ett speciellt inlägg, alltså - Gästbloggar.

Jag är då Sara (månsberg för er som verkligen vill veta mitt "vackra" efternamn), emmas käre fuckfriend.
Jag är alltså den ansvarige som tog initiativet att uppdatera här och tänkte därför ta och berätta om ägaren till denna bloggen, alltså.. Emma dåva haha =)

Emma har alltid varit en sprallig tös (likaså jag!). Vi har känt varandra sen sexan och har hållt ihop sen dess, och självklart har vi haft våra tjafs och bråk men vi har ALLTID blivit vänner igen, även om vi retar varandra genom att dra upp de pinsammaste sakerna vi har lyckats göra under dessa 2 år tillsammans, och de skulle inte vara kul om de sakerna kom ut, right emma =)!? Vissa minnen vi har är sjukt kul och man börjar le av att bara tänka på dom, t.ex. våran resa till Göteborg (akon -once in a while, låten kommer alltid förknippas med gbg), hemresan när jag satt och retade dig tills du började gråta stackarn, men du vet att jag älskar dig från de tunnaste hårstrå på mitt huvudet till min längsta tå. De är liksom bara så de är.

Emma är en blond liten glädjespridare, trots hennes korta ben kommer hon komma långt i livet, skämt osidå, hon är smal&har meloner till bröst och har världens sötaste fötter( strl 35-37 eller hur var de nu?!). Alltså helt sammanfattat är hon helt underbar liten krabat som försöker sitt bästa genom att bara vara Emma. Hon har sitt humör, men jag ska väl inte klaga med tanke på mina humörsvängningar går som en bergodalbana. Får hon inte som hon vill blir hon lite grinig och jag brukar jämt säga att hon blir som ett barn, men de är en del av emma. Så för att älska emma, måste man älska dom delarna med, vilket jag gör otroligt mycket, väldans mycket.

För tillfället sitter hon hemma hos sin pojkvän Sam och sminkar sig. Hon är medveten om att jag stal hennes blogg för några minuter, fast vad hon inte vet är vad inlägget handlar om - henne själv alltså. Och jag lovade att skriva att det var Jag som skrev, men de visste ni ju redan =)

För att låta era ögon vila lite så kommer lite gamla och kanske lite nyare bilder upp nu , så.. Enjoy !
ignorera att jag kanske ser ut som ett asshole på vissa bilder..







haha dom 3 bilderna är klockrena, att vi har typ huvudet likadant på varje bild =)!



koll bah vilka söta fötter hon har, de fötterna till vänstar !:D


orkar inte lägga in fler bilder, emma kommer redan döda mig lagom mycket pga dessa bilder, antar jag haha!

SKULLE BARA SÄGA ATT ;
KEEP READING - jag ska allt få emma att uppdatera oftare haha :D

De var allt från mig (för denna gången,haha) ha det fint !
/ sara (: !
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress