Emma Fogman

29 December
Hejsan hoppsan! :) Jag är väldigt glad för hittade min nyårs klänning
idag som har varit borta as länge!? Hittade den på H&M först för en månad
sen, men självklart när jag skulle köpa den så fanns inte min storlek osv..
Men idag så hittade jag lilla älsklingen.. i min storlek och för halva priset!? :D
LUCKY ME
Köpte ett par skor från skopunkten också, så jag är nöjd.

Imon bär det av till stan för att köpa smycken och annat.
Åhhh tagga nyår! Kommer bli så jävla kul :) Kommer i alla fall att få förfesta
med med sara. Förra året spenderade man ju nyår med sara och sevara,
ni var väl inte lite jobbiga!? haha tur att ni hade mig som kunde ta hand om er ♥

Lägger in en bild på klänningen imon eller nåt,
funkar inte ens att lägga upp bilder just nu

puss
sara

jag var inte alls jobbig, jag var underbar!

speciellt när jag gick runt och sjöng att jag var 15 år, fastän ja inte ens var de då :( <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress