Emma Fogman

Äntligen konfirmerad
Ah konfirmerade ju mig idag, så jävla skönt att det äntligen är gjort!? :D
Det ända jobbiga momentet som är kvar nu är ju hajken..
Mohaha ska lägga in bilder sen när jag är så fin i såndär klänning hihi
Dansen gick väl helt ok, kunde ju gått bättre men man blir ju så sjukt nervös när man står på scen!

Haha kollade på twilight med älsklingen för några timmar sen för första gången, den var riktigt bra faktiskt :)
Skola imon då, så jävla surt. Har ju inte fått en enda sovmorgon :(
Nästa helg ska jag fanimej festa sådeså, och så ska jag ju träffa sevara den 5:e för då har
hon kommit hem från Kreta! :D LÄÄÄNGTAR



SKOLFOTO IMON DÅ, BRRR NERVÖST :O
Hoppas det blir bra bara, hihi
JENNA

grattis söööt! :D

ståhlkrantz

jaaa massor, saknade dig i skolan idag? hur är det med dig mensunge <3

Anonym

Jag blir så jävla förbannad.visst,detta handlar kanske inte just om ditt inlägg...

Men att Kissie sitter och skriver en MASSA kränkaden saker till allt och alla

på sin patetiska blogg är någonting som flera inte borde respektera.Det dära

beteandet är så himmla onödigt.Jag läste en blogg för några dagar sedan

som är så jäkal bra!! Den handlar om verkligen vettiga saker.. ( Det är en läsare

som skickar detta ) Hon som skriver den har full upp med bloggen..

Hon gör egna interjuver med läsare,går själv på ingerjuver (pga bloggen ) och har fått mycket uppmerkasmhet den senaste tiden takc vare sin blogg ..Denna blogg handlar om Självkännsla och självförtroande . Jag Ville bara tipsa om den,eftersom vi behöver en sånhära blogg.Hon kommer gå om kissie,det är de flera som tror. Hoppas bara de,för de kissie gör är inte okej



bloggen heter ialf http://jjuno.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress