Emma Fogman

KONFA?


Fredag

Skriver lite snabbt om i Fredags :D
Sara och jag hade ju planerat att vara på stadsparken med Timmy,
men gissa vad? När vi väl var framme där så säger Timmy att han och dom andra
är på  väg in till vätterstranden. Så får jag och sara damp men bestämmer oss
ändå för att gå in mot Juneporten. På vägen ner för stadsparken möter vi Wurren,
Dennis, Stollen & Romfors på sina moppar :) haha
När vi väl kommit in till Vätterstranden ångrar vi oss för det var så jävla kallt och tråkigt
så efter en 30minuter bestämmer vi oss för att åka hem till Sara och käka och titta på tv.
Jag hade fan inte käkat på hela dagen så var hungrig som ett jävla svin, hih (a)
Sen stack vi till Junedahl och träffade Caran och Robin, haha fan va kul det var :)
SEN SOV JAG HOS SARA, GRRR VAD MYSIGT VI HADE (;

 • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •

 

VA? ÄR DET KONFA IDAG!?
Idag skulle Sara gå tidigt på stan med Asta och då sa Sara att jag kunde hänka
så då tänkte jag göra det, så bah ser jag att jag fått ett sms av Julia Hagel där det stod:
Hallå emma du kommer väl till konfan idag? Jag fatta ju fan ingenting för trodde det var nästa helg?
Klockan var typ 11 och jag satt osminkad och helt slapp, klart som fan att konfan precis hade börjat då
Så jävla typiskt, andra gången det händer!? Jag var i alla fall där vid 13.30 ungefär (a) Konfan slutade
vid 16.00 och nu sitter jag här typ :)

PÖSSS PÅ ER


Isabell Moberg

kom ihåg att det är klockan 16:00 idag :)

emmaaae

haha (a)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress